تبادل اطلاعات


چهار راه ساده برای دانلود از یوتیوب

Posted in فایرفاکس,ترفندهای اینترنتی توسط میثم کریمی‌منش در ژوئیه 26, 2008

حتماً با سایت YouTube آشنا هستید. بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان که خیلی هم از عمرش نمی‌گذرد. فقط بدی‌اش این است که امکان اجازه دانلود کردن ویدیوها را در خود سایت نمی‌دهد. البته نگران نباشید راه‌های خیلی زیادی برای این کار وجود دارد که احتمالآ بعضی از آنها را دیده‌اید. ولی اگر تا الان نمی‌دانید چه طور ویدیوها را از یوتیوب دانلود کنید. این پست را حتماً مطالعه کنید.

Kiss اضافه کنید
فقط کافیه به اول آدرس ویدیو مورد نظر کلمه‌ی Kiss را اضافه کنید. این کار شما را به سایت KissYoutube هدایت می‌کند که ویدیوها را با فرمت flv به شما می‌دهد تا دانلود کنید.


مثلاً
http://youtube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY
می‌شود

http://Kissyoutube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY

نکته: برای دیدن فایل‌های flv به برنامه‌ای نیاز دارید که این فایل‌ها را بخواند. عمومآ در هر سایتی که ویدیو های یوتیوب را با فرمت flv به شما می‌دهد یکی معرفی شده. من پیشنهاد می‌کنم همین حالا برنامه FLV Player را از اینجا دانلود کنید.

Tube Leecher
فقط URL (آدرس) ویدیو را در سایت وارد کنید و فایل flv را تحویل بگیرید.
TubeLeecher


Youtube Catcher
شبیه سایت بالایی، فقط آدرس را وارد کنید و flv را تحویل بگیرید.
Youtube Catcher


از این جور سایت‌ها خیلی خیلی زیاد است چون یک اسکریپت ساده است و هر کس می‌تواند اسکریپت را در ظاهرهای متفاوت قرار دهد و یک سایت جدید بسازد ولی شماره چهار کمی متفاوت است و واقعآ ساده‌ترین راه است!

افزونه Youtube Loade
این یک اسکریپت Greasemonkey است که به فایرفاکس اضافه شده و دانلود کردن ویدیوهای یوتیوب را مثل آب خوردن ساده می‌کند. آن هم با فرمت‌های مختلف!
کاری که باید بکنید این است که اگر مرورگر فایرفاکس را ندارید آن را از اینجا دانلود و نصب کنید سپس افزونه Greasemonkey و بعد هم این اسکریپت را اضافه کنید.

بیان دیدگاه